قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

کاروان رفته بود و دیده ی من

همچنان خیره مانده بود به راه

خنده می زد به درد و رنجم اشک

شعله می زد به تار و پودم آه!

 

رفته بودی و رفته بود از دست

عشق و امید زندگانی من

رفته بودی و مانده بود به جا

شمع افسرده ی جوانی من

 

شعله ی سینه سوز تنهایی

باز چنگال جانخراش گشود!

دل من در لهیب این آتش

تا رمق داشت دست و چا زده بود

 

چه وداعی !چه درد جانکاهی

چه سفر کردن غم انگیزی!

نه فشار لبی نه آغوشی

نه کلام محبت آمیزی

 

گر در آنجا نمی شدم مدهوش

دامنت را رها نمی کردم

وه چه خوش بود کاندر آن حالت

تا ابد چشم وا نمی کردم

 

چون به هوش آمدم نبود کسی

هستی ام سوخت اندر آن تب و تاب

هر طرف جلوه کرد در نظرم

برگ ریزان باغ عشق و شباب

 

وای بر من نداد گریه مجال

که زنم بوسه ای به رخسارت

چه بگویم،فشار غم نگذاشت

که بگویم:خدا نگهدارت!

 

کاروان رفته بود وپیکر من

در سکوتی سیاه می لرزید،

روح من تازیانه ها می خورد

به گناهی که:عشق می ورزید!

 

او سفر کرد و کس نمی داند،

من در این خاکدان چرا ماندم؟

آتشی بعد کاروان ماند،

من همان آتشم که جا ماندم!

                                                             فریدون مشیری

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:فریدون مشیری, ] [ 11:3 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک