قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

درفراسوی مرزهای تن ات ترادوست می دارم.
آینه وشب پره های مشتاق رابه من بده
روشنی وشراب را
آسمان بلندوکمان گشاده پل
پرنده هاوقوس وقزح رابه من بده
وراه آخرین را
درپرده ای که میزنی مکرر کن
درفراسوی مرزهای تنم
ترادوست می دارم

درآن دوردست بعید
که رسالت اندامها پایان می پذیرد
وشعله وشورتپش وخواهش به تمامی
فرومی نشیند
وهرمعنا قالب لفظ را وامی گذارد
چنان چون روحی
که جسد را در پایان سفر
تا به هجوم کرکس های پایانش وانهد....

درفراسوی عشق
ترا دوست می دارم
درفراسوی پرده ورنگ....

درفراسوی پیکرهایمان
با من وعده دیداری بده.....




نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت11:26---19 تير 1391
نگو کسی به فکرت نیست
و نامت را دنیا از یاد برده است؛
شاید دنیا
" تویی و من "؛
و نام ما مهم نیست در جریده عالم
با حروف درشت چاپ شود!
همین که جانانه بر لبی جاری شود؛
تا ابدیت خواهد رفت...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:شاملو, ] [ 18:49 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1377
بازدید کل : 61290
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک