قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

 

●▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬●
 

به سراغ من اگر می آیید
نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من..
.

 



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت10:29---24 آبان 1391
همه لزوما بودنشان تاثیر گذار نیست ؛ رفتنشان نیز در دلت حفره‌ای ایجاد نمی کند اما بعضی ها فرق دارند ... رهگذر عادی نیستند





می توانند خیلی نرم و آرام ، بدون اینکه هیاهو داشته باشند ؛ با وقار و متین وارد زندگی‌ات شوند





و بودنشان ولو بی سر و صدا ، خالی‌ها را پر کند





دوست داری صندلی بیاوری و بنشانی‌شان جلوی چشمت ؛ یا حتی توی دلت ...





تعدادشان زیاد نیست





این آدم‌ها را نبايد از دست داد





بايد كنارت بمانند





بمانند تا آخر دنيا ...





دوست‌داشتنی‌اند





لازمند .............................


mahtab
ساعت18:57---14 ارديبهشت 1391


خدایا



خدایا!

خورشید را به من قرض میدهی ؟

از تو كه پنهان نیست

سرزمین خیالم سالهاست یخ بسته است...



من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب



چیست افسانه عمر . . .

تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ،



پیاده ،



این تو و این پینه های پای من ،



حالا بگو در این تراکم تنهایی ،



مهمان بی چراغ نمی خواهی??



ehsan
ساعت12:27---12 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارید خوش حال می شم به سایت من هم یه سری بزنید.ساکس رایگان هم به تمامی اعضا می دیم.(فیلتر شکن)
www.gem_group.sub.ir


ehsan
ساعت12:25---12 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارید خوش حال می شم به سایت من هم یه سری بزنید.ساکس رایگان هم به تمامی اعضا می دیم.(فیلتر شکن)
www.gem_group.sub.ir


baran
ساعت13:26---8 ارديبهشت 1391
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
____$$$________________$$$$$___$$$$$
_____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$
_____$$$_______$$$$__$$______$_____$$
_____$$$_____$$$$____$$$__________$$
______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$ $$$$$$
______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$ $$__$$$
______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$ $$$$$$
______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$ $$$$$$$$
______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_______ ______$$$
______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_______ ______$$$
______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_____ ____$$$$
_____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$ _$$$$$$
____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$ $$$$$



tarane
ساعت13:25---8 ارديبهشت 1391
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$


MANI LIVE
ساعت1:09---14 فروردين 1391
salam adresse web man az man98_liverecord tabdil shod b anzalidl1.loxblog.com
b jae mani live tu linket bezan anzalidl1 the best persian music portal


محمدفرزاد
ساعت17:03---7 فروردين 1391
سلام خوبیدوب قشنگی دارید باتبادل لینک موافقیداگه موافقی وب من وبا اسم کسب درامد اینترنتی رایگان لینک کنید وبگیدشماروباچه اسمی لینک کنم خوشحال میشم به وب من بیای منتظرما نیای دلخورمیشم پس منتظرتم دوست عزیز بای تاهای

Mina
ساعت12:04---6 فروردين 1391
سلام وب خییلیییی زیبایی دارید!!!
به من هم سری بزنید
نظر فراموش نشود
با تشکر فراوان


نرگس
ساعت23:15---25 اسفند 1390


سعيد افشين
ساعت18:53---16 اسفند 1390
سلام دوست گلم
به وبتون نگاه كرديم فكر كنم اين چيزها رو كم داري؟
1.بنر
2.چت روم
3.يك سرور براي تبليغ شما
4. عكس دختران ايراني در ايميلتان
5.ترفندهاي كامپيوتر
6. چندتا فرم هاي تماس با مدير و غيره.
?. پس اگه لازمشون داري بيا به آدرس زير و دريافت شون كن
تازشون بنر و تبليغاتتون بصورت كاملا رايگان هستش

www.chat.zxr.ir
www.onetow.loxblog.com
باتشكر: مديريت وب


فرید
ساعت10:10---29 بهمن 1390
سلام fatima عزیز!
وبلاگت خیلی قشنگ و پر احساسه با اجازتون تبادل لینک کردم. اگه به من هم سری بزنی خوشحال میشم.
با تشکر


برف سیاه
ساعت9:33---29 بهمن 1390
ه ه ه ه ی س س س س س....دارم میام سراغت.....

baran
ساعت14:01---23 بهمن 1390
salam doste man webloge zibai dari age ba tabadole link movafeghi khabaram kon

________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


fotonini
ساعت11:18---22 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگت و دیدیم و لینکت کردم خوشحال می شم به من سر بزنید


mehraban
ساعت9:10---18 بهمن 1390
وقتي قلبت شکست خورده هاشو يه گوشه نگه دار درسته که هيچ وقت مثل اولش نمي شه اما شايد بتوني تکه هاي گم شده ي يه قلب ديگه باشي . . .

مرسی که سر زدین وب شما هم زیباست اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبر بدین منتظرم


raha
ساعت23:34---6 بهمن 1390
.کاش تو ی فصلای زشت سرنوشت یکی این دلتنگیامو می نوشت
یکی از دستای سرد ارزو گرمی دستای عشق و می گرفت
یکی که سکوت تنهاییم رو با صدای ساز شکستش بشکنه
یکی که تو قاب خالی دلم نقش زیبای خدا رو بکشه


محمد
ساعت15:58---5 بهمن 1390
سلام وب خیلی عالی داری .یک پیشنهاد توپ برات دارم.به جون کی قسم بخورم این پیشنهادم راسته.به این لینک برو و ثبت نام کن www.xpango.com?ref=92634080 هر گوشی که خواستی انتخاب کن .بعد زیر مجموعه باید جمع کنی. وقتی زیر مجموعه های لازمو جمع کردی گوشی که انتخاب کردی رو به آدرسی که ثبت کردی میاره.من خودمم گوشی گرفتم .
امتحانش ضرری نداره فقط امتحان کن تا ببینی
برای راهنمایی بیشتر به وبلاگم مراجعه کن. متشکرمmehrpooyan.loxblog.com


علی
ساعت23:48---4 بهمن 1390
سلام
خسته نباشی
واقعا وبلاگ قشنگی داری
وقت کردی به منم سر بزن
راستی اگه شد منو با عنوان وبلاگم لینکم کن بعد بگو منم تورولینکت کنم


siavash
ساعت20:15---3 بهمن 1390
http://123.au.tc
سلام مارا لینک کنید
باعنوان
.:. بزرگترین سایت آموزش مسائل جنسی .:.
سپس اطلاع دهید تا ما شما را لینک کنیم و لطفا به دیگران معرفی کنید .
با تشکر


www.royayerahae.loxblog.com
ساعت22:00---25 دی 1390
www.royayerahae.loxblog.com

sakhi
ساعت1:52---17 دی 1390
سلام دوست گرامی!



وب و مطالب ارزنده و آموزنده دارید مستفید شدم ممنون شما اگرلایق دانستید بمن هم یک سری بزنیدکه تازه کارم



مسلم
ساعت21:15---16 دی 1390
سلام فاطیما خانوم .
وب بسیار جالب وپر معنایی داری .
داشتم وبلاگهای دیگه رو رصد میکردم تا رسیدم به وب شما . واقعا آفرین .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی .اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کنید .به امید دیدار


AmeriCan Music
ساعت1:31---16 دی 1390
وی پی ان رایگان. جدیدترین موزیکهای . جدیدترین سریالها و فیلمهای خارجی .منتظرم هستم

abbas
ساعت12:19---15 دی 1390
salam
shoma mano ba esme ( lover music ) link kon
va behem begoo ba che esmi linketoon konam


abbas
ساعت15:30---14 دی 1390
salam doost aziz
webloge zibae dari age mishe
ye sari be in websait bezanid va ozv shid www.lover-music.vcp.ir
mamnun az shoma
felan bye


کیا آرتا
ساعت22:12---6 دی 1390
سلام دوست عزیز وبت خیلی جالبه لطفا به وب منم سر بزن اگه اهل تبال لینک هستی منو با نام همه چی از همه جا لینک کن بعد بم خبر بده

arezoo
ساعت21:58---6 دی 1390
سال ها رفت و هنوز



یک نفر نیست بپرسد از من



که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟



صبح تا نیمه شب منتظری



همه جا می نگری



گاه با ماه سخن میگویی



راستی گمشده ات کیست؟



کجاست؟



صدفی در دریاست؟



نوری از روزنه ی فرداهاست؟



یا خداییست که از روز ازل ناپیداست
پاسخ:mer30 kheyli ghashng bod


امیر
ساعت10:01---24 آذر 1390
سلام مطالبت خوبه


یه پیشنهاد دارم و خوشحال میشم قبول کنی


میگم چون مطالبت رو داری تازه وارد وب میکنی بیا تو وب ما و یکی از بهترین نویسندگان وب ما شو منتظر جوابت هستم با تشکرAMIR A.N.A


morteza
ساعت9:31---24 آذر 1390
من و چندتا از دوستام یک سایت گروهی راه انداختیم با موضوع رمان اما شعرهای عاشقانه داستان عاشقانه و دلنوشته وعکس عاشقانه هم داخلش هست از همه ی شما عزیزان دعوت میکنیم بیاید واز مطالب ما استفاده کنید شما میتونید واسه ما نظر بزارید واگر خواستید ما را لینک کنید وبه ما خبر دهید تا ما هم شما را لینک کنیو راستی ما توی سایتمون یک شاعر کم سن وسال هم داریم به اسم مریم رحمانی میتونید شعرهاشو بخونید و واسش نظر بزارید شعراش واقعا قشنگه به امید موفقیت همه ی دوستان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 آذر 1398برچسب:, ] [ 19:24 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 997
بازدید ماه : 1371
بازدید کل : 61284
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک